Portfolio en recensies

Portfolio:

Onderstaand een aantal teksten van mijn hand, zodat je mijn schrijfstijl kunt beoordelen. Bevalt mijn stijl je wel, of wil je het liever anders verwoord hebben? Dat kan! Het kan formeler of juist speelser, persoonlijker of speciaal seo-gericht. Alle stijlen zijn mogelijk, als je me aangeeft wat je voor ogen staat. Neem even contact met me op, dan kunnen we het samen overleggen.

Boekfragment: 1e hoofdstuk Wiet & Witte Wijn

Recensies:

Maar ook uw eigen verhaal, door mij geschreven of geredigeerd levert u een fantastisch document op, zoals onderstaande opdrachtgever beaamt:

‘STAMBOOM EN GESCHIEDENIS VAN DE FAMILIE LEONARDS’

De oplossing voor de vragen waar ik mee zat over mijn familiegeschiedenis, werd me bijna in de schoot geworpen toen ik een flyer van Phoenix Communicatie (Marida de Boer) in de bus kreeg. Mijn hobby ‘genealogie’ moest in de publicatie van een boek over mijn familie-geschiedenis een einde vinden. Dat was tenminste, gedurende de jaren die ik eraan heb besteed, mijn uitgangspunt. Begin 2019 was ik zover dat ik daaraan kon gaan werken, maar ja… hoe om te gaan met de lay-out, het omzetten van de teksten en plaatjes/foto’s e.d. naar een bestand waar de drukker mee aan de slag kan en het ontwerpen van een aansprekende boekomslag?

Vanaf het kennismakingsgesprek tot en met het moment dat het boek in gedrukte vorm in mijn handen lag was het een enorm prettige ervaring om met Marida samen te werken en mee te maken hoe haar professionaliteit mij naar een prachtig eindresultaat hebben geleid.  HULDE.

Nijmegen, juli 2019.   Gerard Leonards

SIENN

‘Na een prettige kennismaking zijn we een samenwerking aangegaan met Phoenix Communicatie (Marida de Boer, red.). De opdracht betrof diverse SEO landingspagina teksten. De heldere communicatie voor-, tijdens- en na het project heeft voor goede, treffende teksten gezorgd. Marida weet de boodschap en kern van de opdracht goed in haar teksten te verwerken.’

PROXEUS MEDIA & SECURITY

Wow…Ik kon maar niet stoppen met lezen. Elke paragraaf nodigt de lezer uit om door te lezen. Echt top!

MINI MILES MILESTONEPOSTER

We zijn onder de indruk van je schrijfstijl en de ervaring spat ervan af. Het lijkt mij dan erg leuk om een samenwerking met wat meer inhoud aan te gaan en wil dan ook graag weer met je in contact komen om dit te bespreken zodat we ook de opdrachten aan het begin wat beter af kunnen stemmen.

Open chat
Contact?
Hallo 👋